ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤ریحانه دخمل نازم ❤

عکس های ریحانه جونم

1391/4/15 18:09
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم عکسهای ریحانه جونمـــــعینک

اینجا فلاش دوربین خورده تو صورتش... آخی.....ناراحت

این عکس هم از اولین روز بدنیا اومدن ریحانه خانوم ......قلب

 

اینم چند تا از عکس ها که مشاهده کردین البته من باید از مامان ترانه جون تشکر کنم که کمکم کرد عکس های دخترم رو تو وبش بذارم ....قلب

مر30 از همه دوستای ریحانه

 بای تا های

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترانه
17 تیر 91 12:48
عزیزم چه نازی تو...بوووووووووووسسسسسسسس
انگار مامانی موفق شد عکسهاتو بزاره آفرین به این مامانی


آره خاله مامانم عکسام رو گذاشت تو وبم
فاطمه
1 مرداد 91 0:16
سلام
الهی چقدر کوچولو و نازه، موهای پرپشتی هم داره ماشاالله
انگار همین دوروز پیش بود که غزل ما هم اینقدی بود
خداحفظش کنه
بازم بهمون سر بزن



سلام اومدم وبتون اما باز نشد
مامان هومن
1 مرداد 91 2:37
سلام
ممنون که به ما سر زدین
خوشحال میشم لینکتون کنم


سلام خواهش میکنم
منم اومدم که بگم منو بلینکید اماوب هومن جون باز نشد
مامان نازی
1 مرداد 91 10:59
سلام گلم.خدا نگه داره این نی نیه نازو.خیلی لطف کردید که به وب کیانا سر زده بودید خوشحال میشم دوباره بیاید.


سلام خدا همه نی نی ها رو برای ماماناشون نگه داره
من خواستم بیام وب کیانا جون اما باز نکرد اما اگه دوباره آدرس وبتون رو بدید ممنون میشم
مامان آوينا
1 مرداد 91 11:13
سلام خانمي مرسي به ما سر زدين
هزار ماشاا... چه گل دخمل نازي دارين [hr

سلام مرسی
مامان فرنيا
2 مرداد 91 8:44
ممنون كه به ما سرزديد چه ني ني نازي داريد از خنده هاي نازش عكس بگذاريد واسمون
خوشحال ميشم لينكتون كنم
راستي وب دوستاني كه گفتيد را اگه بزنيد ميبينيد فقط اسم ني ني هاشون است بعد از اسم ني ني niniweblog.com.بنويسيد ادرسشون درست است و وارد وبشون ميشيد


خواهش میکنم....من با افتخار شما رو لینک کردم....
ممنون از راهنماییتون
مامان فرنيا
2 مرداد 91 8:45
مثلا وب مامان هومن جون اينه
http://homan.niniweblog.com/


ممنون
مینا
6 مرداد 91 1:35
وای چه دختر نازی منم قراره اسم دخترم رو ریحانه بذارم به منم سر بزن ضمنا اگه اجازه بدی لینکت کنم


واقعا .....
همه ریحانه ها ناز هستن
منم شما رو با افتخار لینک کردم